Waar kunt u ons mee helpen?

• Het onderzoek vindt plaats tijdens het schooljaar 2023-2024.
  • Gedurende dit schooljaar zal er drie keer een onderzoeker in de klas langs komen; in de herfst, in de winter en in het voorjaar.
  • Tijdens ieder bezoek vullen de leerkracht en leerlingen tegelijkertijd een vragenlijst in, dit zal maximaal 45 minuten duren.
  • De vragenlijst voor de leerlingen gaat over hoe ze de interacties in de klas met elkaar en de leerkracht ervaren.
  • De vragenlijst voor de leerkracht gaat over hoe zij hun dagelijkse interacties in de klas vormgeven.
  • Ten slotte vragen we de school of leerkracht naar de CITO-LVS gegevens van de leerlingen.

Om mee te doen aan dit onderzoek moeten naast de leerkracht, ook de ouder(s)/verzorger(s) van de leerlingen toestemming geven. Wij overleggen bij deelname graag met u hoe we dit het beste met de ouder(s)/verzorger(s) kunnen communiceren.