Wat krijgt de school ervoor terug?

Bij een deelname aan KLIK dragen scholen en leerkrachten bij aan zeker twee opbrengsten voor het veld én daarnaast krijgen ook deelnemende leerkrachten zelf er wat voor terug:

Output voor het veld

1. Kennis voor de onderwijspraktijk, zoals een handreiking of animatie video’s over ‘benutten van verschillen in de klas’. Gratis beschikbaar voor leerkrachten en andere belanghebbende in het de onderwijspraktijk.
  2. Wetenschappelijke kennis over het thema kansengelijkheid en sociale segregatie in het onderwijs, die onder andere wordt gebruikt in de lerarenopleiding.

Voor deelnemende leraren

• Een rapportage op klassenniveau
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan een Webinar over ‘benutten van verschillen in de klas’.
  • Een cadeaubon t.w.v. 75 euro voor elke deelnemende leerkracht (bij deelname aan het gehele project) én een cadeaubon t.w.v. 50 euro voor een passend cadeau voor in de klas.